Lördagens utgång

Vi började med förkrök hemma hos mig och vid tolv drog vi till Diamond Dogs. Där blev vi inträngda i ett hörn av massa tråkiga småpojkar. Jag försökte äckla dem genom att låtsas att jag snusade. Peta upp tuggummi under läppen och vifta med en dosa jag hittat (moget). Det funka inget vidare. Så vi satte oss nån annanstans. Och vips kom ett annat gäng töntar och skulle prata.
Jag och Frugan lurade i en av dem att vi var ihop, på riktigt. Haha, det var det roligaste jag gjort på länge! Han ställde en massa korkade frågor och vi gav så klockrena svar.
Kvällen slutade på Parkan. Inte min grej, men det blir ju vad man gör det till. Jag dansade och klänningen hasade ner på magen både en och två gånger (tur att jag hade linne under!).


  
Jag slängde ihop nått ätbart. Flickorna fick sitta på golvet. 
Nova var också med.


   
Frugan e bra på att blanda drinkar.
Therese ser kanske elak (och kort?) ut på bilden, men hon e världens goaste. ;)

   
Drink nummer två var också go! Två misslyckade egobilder ("Va fin dörr Marlene har!").
Therese letade upp Barbados-medley på Spotify..huvva ösch...


  
...men vi dansade ändå.



Vad tycker du?
Postat av: Frugan

Åhhh Tjejer! Så bra är vi! :D haha roligt va det.. Härliga bilder med, vissa bättre än andra måste jag säga.. Bra jobbat frugan <3

2009-11-24 @ 14:08:17
Postat av: Therese

Hahaha, gud vilka bilder! Håller med förgående talare att vissa bilder är bättre än andra! jag ser ju verkligen ruggit elak ut på "gitarr"kortet! Tack för en toppen kväll gummor! <3

2009-11-24 @ 14:33:36

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback