Åh, den är så fiiin..

...min armbåge. :)

 

Jag har tråkigt idag, fast på ett skönt tråksätt. Sovit 11 timmar i sträck, glott på tv, lyssnat på Tysta Mari's nya platta ("
Junkie/Kärlek" är min nya favorit!)...


Det är tyst och kallt sen den dan               
Drar filten över mig och längtar tillbaks   
Du vet dom där nätterna när vi aldrig sov
Dom e lite ensammare när man inte e två



Funderar på att gå och köpa ostbågar och bädda ner mig framför en film. Fast varje gång jag skriver att jag ska se film så blir det aldrig av. Har inte sett "Donnie Darko" ännu, får passa på innan det blir mörkt. ;S

Nu fick jag sms från Frugan som frågar om jag vilar och om jag ätit (glömmer det ibland). Tur att jag har nån som tjatar och påminner mig. Puss på dig gumman!

Vad tycker du?
Postat av: Frugan

Puss på dig med hjärtat, om jag e jobbig e det för att bryr mig <3 love you

2009-10-11 @ 23:40:18
Postat av: Camilla

ojdå ser inte bra ut! hur går det med mattider nu då? kram!


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback