Öl i trollerna?!

Konstig men bra utekväll (dagen var också rätt skum). Jag har tagit det väldigt lugnt, knappt rört huvet i takt till Tysta Maris goa musik.

Det gör fortfarande ont i huvet, armbågen och knäna är blå, nacken värker, magen har gjort ont i över en vecka. Men jag mår så jäkla bra ändå, haha.

Kvällen; fika och sedan vidare till Sticky där jag satt och spana på sångaren i Tysta Mari (jäklar va spinkig han e?!) och Susanna trodde hon såg Dregen fram tills dess att snubben i fråga vände sig om (herregud, skaffa dig en egen stil istället för att kopiera en rakt av).
Sen blev det livemusik i form av Smash it up (go basist!) följt av en alldeles för kort spelning av Tysta Mari. Efter det blev jag utsatt för nån slags hångelattack och när Susanna ryckte in välte hon ut en hel öl över mig, resultatet; öl i trosorna..inte najs! Haha. Vi höll oss på avstånd från killen i HAJK-tishan resten av kvällen.
Sen försökte jag ragga åt Frugan, jag vet inte om jag var så smidig. Jag är kanske för rakt på sak och pinsam. Drog tag i honom och sa "Min kompis tycker att du är söt. Ni kan väl byta nummer?" och så föste jag ihop dem. Nummer blev bytta, själv gjorde jag allt för att undvika hans jobbiga polare som inte verka fatta att jag inte hade nått intresse av att prata med honom. För min del så var jag inte ute efter nått ragg, som vanligt (orkar inte ta fler "smällar", trivs rätt bra själv just nu). 
Vi gick en trappa upp och en kille drog tag i mig och började bugga utav bara helvete, tur att jag gått sån kurs så att jag hängde med i svängarna.
Nere i "Helvetet" fick jag en skiva av en pojke (han kan inte vart äldre än 18? 19?) med svart hår och kajal. Vet inte vad hans band hette men imorgon ska jag lyssna på plattan.
Mitt i allt det här träffade jag på M också. Konstigt hur något som hände för bara några veckor sedan kan kännas så avlägset.

Den där hångelattacken påminde mig om en grej som hände innan Raised Fist började spela i torsdags. En del killar tror att det är okej att göra vadsomhelst?! När en kille passerade bakom mig och samtidigt passar på att talla mig på häcken snea jag till ordentligt. Vänder mig om, han ber om ursäkt för att han trängt sig och tror att han ska lyckas komma undan. Men istället tar jag ett ordentligt tag om hans arm och säger; "Den där assgrab'en var INTE okej!". Det bästa av allt var att han blev så jäkla generad!
Det är min kropp och vem som får ta på den bestämmer bara jag själv.

Fryser som fan och klockan tolv ska jag va på jobbet, så jag borde nog krypa ner och försöka sova.

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback