Mammas tajming

Igår, när jag verkligen ville gråta, så kom det aldrig några tårar. De kom nu ikväll istället. Och mitt i gråten ringer mamma. Läskigt vilken tajming hon hade. Jag är nog ganska bra på att förtränga en del saker, precis som andra, genom att hålla mig sysselsatt.
Är man på bra humör är det enkelt att tro att man är likgiltig inför de jobbiga situationerna. Men när jag är ensam längre perioder så kommer just de där jobbiga ikapp. Och med ens så saknar jag det där vi hade som var bra. Saknar det som fan...


 

För övrigt blev det ingen "Donnie Darko" idag heller för xboxen vägrade acceptera formatet...igen. Så det fick bli "
Lars and the real girl" (och ostbågar). Helt absurd handling, jag sögs in i filmen med en gång och det är nog bland det...finaste? jag sett på länge.




"You grow up when you decide to do right. And not what's right for you, what's right for everybody. Even when it hurts."

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback