Fullt ös

Sweet, jag kommer åka 1:a klass med X2000 i jul, tur och retur! Apnajs!
(Fast om jag måste släpa med mig kattskrället så blir det djurvagnen, men what the hell. Resan går ju fort!)
Ser faktiskt fram emot julen. Kan ju bero på att jag faktiskt får fira den med familjen i år, jämfört med de föregående åren. Fast julfirande med Pat funkade ju det med, haha.



För övrigt blir det fullt ös nu i veckan, med extra långa jobbpass och ett par spelningar.
Mån-tis: Jobb..bajsi
Ons: Träffa Frugan, planera nästa tatuering. Kanske en piercing också?
Tors: Jobb + Raised Fist, hell yeah!
Fre: Tysta Mari, aight!
Lör: Jobb?
Sön: (Lucka i schemat, öppen för förslag)



Någon som ska med på Tattoobåten i mars? Kröka, festa, kolla tatueringar/spelningar, shoppa(?) och framförallt fira mig som fyllt år vid det laget. ;)
Jag å Frugan tar en Deluxe-hytt, ni andra kan slagga under P-däck.


Vad tycker du?
Postat av: Therese

Nej, jag följer inte med om jag inte får sova mellan dig och frugan ;)

2009-10-05 @ 19:43:40
Postat av: Frugan

Jooo men det är klart du får Therese, inget mig emot ;) men M är ju den svartsjuke av oss, haha men vi delar ju på dig...

2009-10-05 @ 21:46:11
Postat av: Therese

Ska jag ta med mig partylådan ;)

2009-10-05 @ 22:13:26
Postat av: Marlene

Therese..tar du med dig partylådan så e det lugnt för min del ;)

2009-10-05 @ 23:11:25
Postat av: Therese

Sagt och gjort Marlene ;)

2009-10-06 @ 11:05:07
Postat av: Världens bästaste kusin nr 1

Va kul att du är ute i god tid i år och bokar biljetten hem till sthlm. Fira jul med familjen!!

:-)

Blir du uppe många dagar?

2009-10-16 @ 10:21:30

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback