"Åh Björn..."

Just ja! Jag var ju ute på schtan med Fisen, Reb och N i lördags. Vi hamnade på Rockbaren och blev omringade av plugghästar...? Ett helt gäng med killar från olika platser i världen; USA, Palestina, Turkiet, Afrika...

Amerikanen var dryg så honom växlade jag inte många ord med. Joshua från Sydafrika var helt ok men drog bara en massa klyschiga repliker och så hade han fått för sig att svenskor är rasister? 
Och jag spenderade alldeles för mycket tid med att prata med killen från Istanbul. Mitt i alltihop blev han skitskum och sa att han inte tyckte om att jag pratade med killen brevid. Ok..?!
Jag fattade inte varför han inte tyckte det kändes nå bra. Men helt plötsligt kändes det allt annat än bra att snacka med honom. Så jag bad honom dra. Dessutom var jag less på att babbla engelska och lyssna på hans upprepningar.
Har jag nån gång nämnt att jag är svårflörtad? Haha..
Då och då drog jag med mig N genom lokalen för att kolla läget och komma bort från de där påträngande killarna. Vid ett tillfälle fastnade vi tydligen på bild. N går före mig i grönt linne.

 


På söndagen dumpade Frugan mig vid fyra och jag hade två sega timmar att döda på jobbet. Då gjorde jag denna som jag tejpat upp på "kontoret".
Väldigt kreativt! Väldigt fjortis!:

Björn Starrin aka Pölsa och nu även bröllopsfotograf. :)
Pölsas Scarface-konferens.



Vad tycker du?
Postat av: fröken elin

såg ditt mästerverk igår! blev mäkta imponerad 8)


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback