Ramlat i trappan?

Idag mår jag rätt bra. Fick smärtstillande + nå annat piller av doktorn igår. För övrigt kändes det inte riktigt som att han trodde på min historia om att jag slagit mig på en spelning. När jag dessutom sa att det hände i torsdags, började han räkna dagarna på fingrarna. Och han frågade ett par gånger om det inte var nått mer jag undrade över eller ville ta upp när jag ändå var där.
Det var nästan som att han väntade på att jag skulle erkänna nån form av misshandel. När jag pratade med Crämen på kvällen sa hon att det var samma visa när hon vurpat med cykeln. Och så la hon till:
-Det var ju tur att du inte ramlat i trappan iallafall, för den skulle dom ju inte tro på.


Lyckades spela upp "Donnie Darko" igår faktiskt. Riktigt bra film och kanske inte så läskig som jag trott att den skulle va. Men den där kaninen (för att inte tala om rösten) var inte trevlig.


Tryck på kaninjäveln så får du se den in action...


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback