Wordpoop

Snacka om att jag ordbajsade inatt. Långt inlägg. Blir väl så när man är övertrött? Nån fylla kan jag inte skylla på iallafall, för det var snart en månad sedan sist. :)
Har ordbajsat lite med Crämen på msn också. Hon satt och kollade på IKEAs hemsida, visade ett soffbord hon ville ha.

Jag: susigt!
C: jupp fast jag vet inte om det passar till divan
Jag: vem? Pat?
C: haha diván
Jag: ahaa, hahaha
C: han läser
...
C: han tycker att du e trög
Jag: hade han också vart efter en sån smäll! Jag ska kicka hans äss


Nu är jag ledig fram till torsdag och jäklar va jag ska vila. Dessutom ska jag pallra mig in till doktorn på måndag (förhoppningsvis). Checka bulan, magen och få astmamedicin. Lika bra att samla på sig en hög med problem och ta allt på en å samma gång, eller hur? Iallafall för min del, gillar inte att gå till doktorn. Då går jag hellre till tandläkaren. För övrigt tror jag att det hade kunnat bli en hyfsad speedwayförare av mig. Ganska segt virke, haha.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och äta bakad potatis..kanske se nån go film.."Smala Sussie"?

P.S: Förresten lyssnade jag på skivan jag fick igår, bandet hette
Justin Zane. Inte riktigt min grej, men helt ok. Minns faktiskt inte vem som kom fram och gav mig skivan. De ser ju likadana ut hela gänget, haha. D.S

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback