Tjo!

Det blev en repa till stan för att köpa den där (gigantiska) målarduken. Ska bli kul när jag väl kommit igång med projektet. Åkte till andra sidan stan för att hälsa på Daniel och hämta det mesta av de fåtal grejer jag fortfarande hade kvar i förrådet. Blev kvar några timmar. Käkade mat, lyssna på go musik i hans grymma högtalare och knaprade kakor. Och nu sitter jag och glor på speedway-gp och väntar på läggdags. Imorgon blir det jobb och sedan bio skulle jag tro.

Köpte en basker häromdan förresten. Trivs så bra i den att jag ibland glömmer ta av den, haha.


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Du e ju susig värre! Saknar dig idag! kramen

Postat av: Marlene

Tack sötnos! Jag saknar dig med! Varje dag faktiskt. Kjam

2009-09-28 @ 00:24:10
Postat av: Camilla

Ska hälsa han det, men jag tror han e ledsen för att han aldrig får kommentarer!

2009-09-28 @ 08:14:17
URL: http://skrivetavcam.blogg.se/
Postat av: fröken elin

haha nejnej ta inte åt dig, jag ser upp till folk som blir dyngraka, önskar ja hade det modet! :P

2009-09-28 @ 13:31:31
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback