Medicating dreams

Bortsett från några mindre svackor så mår jag bra, bra, bra! Idag spelar jag sönder Terror Visions "Medicating Dreams" (spotify-länk) och fixar massa skit här hemma. Gubben, som bodde här innan, har dragit i så mycket plugg i badrumsväggen att jag har ont i händerna efter att ha dragit ut 10 stycken. Har gjort en lista på vad som ska göras idag och imorgon. Jag räknar iofs iskallt med att hinna med allt (..typ?) idag.


Uppdatering 19:00; Listan har halverats:

*Måla över spackelfläckarna
*Skriva cv
*Leta jobb
*Leta ny gadd ..letat men inte hittat nån än
*Kolla utbildningar
*Köpa målarduk 100x100 + sprayfärg och annan bra skit jag kan behöva till mitt lilla projekt
*Skriva brev till mormor

Nu ska jag spackla! Haj haj



Förresten så har mamma och pappa vart i farmors hus och röjt lite. De hittade en massa mormorsrutor åt mig! Så pappa undrade om jag ville avsluta farmors projekt. 222 lappar, ca 10x10 cm. Farmor var flitig hon. 
Moster Y, vill du hjälpa mig?


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback