23/4



Resultatet av experiment med kamera och photoshop.

Min minimala lägenhet ser ännu mindre ut på den här bilden, haha.
Dom där spetsiga armbågarna är f.ö. grymma att ha på spelningar ;)



Har fotat lite kläder och skor som jag ska försöka kränga på Tradera. Och om någon timme blire gymmet (för fjärde gången den här veckan). Lite småsugen på att sätta mig på Andra Lång och bara slappa och snacka.
Har dessutom gett mig fan på att det ska bli en grymt lyckad ledig helg. Reb ringde igår för att lägga upp en plan för lördag; klippning , teater, kröka. Givetvis räknar vi med att Fisen hakar på. Peppat!
På söndag hoppas jag att jag får träffa Frugan. Har inte sett henne på tre månader. Hon har en tendens att fly stan nån gång per år.

Nu ska jag glo klart på Beverly Hills 90210, hehe. Brandon håller just på att trilla ner för ett stup, spännande spännande! ;)

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Cool pic! <3

2010-04-23 @ 21:17:24
Postat av: PÅ

Du vet att det är GP kl 20 på SVT24? Och Millenium sista delen kl 21 ...



Du får enna gå på en sån där spåttbaar ... Men där visar dom väl bara hockey, fotboll och sånt skit.



/PÅ

2010-04-24 @ 16:13:52
Postat av: Marlene

Pappa, du e för go änna! ;)

2010-04-25 @ 04:24:31

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback