6/8



Jag och Nova kom hem från vår semesterturné igår. Faktum var att jag var så varm och trött när vi väl kom innanför dörren att jag krängde mig ur kläderna och la mig mitt på mattan. Fem minuter senare var jag uppe på benen igen. Satte igång en av mina nyinköpta Give em the boot-plattor och började packa upp.

De två första dagarna var det sol och bad. Men sen verkade det inte finnas nåt stopp på regnet och det blev utflykter till "byn", Borlänge och Insjön.
I Borlänge lyckades vi pruta ner ett par skinnpjucks från Diesel till halva priset och jag tjacka två Give em the boot-plattor för att stilla mitt musikbegär.
Vi drog vidare till Insjön där jag, lillebror och svåger gick lös på DePalma-sortimentet i en outlet-butik. Precis när jag nöjt mig med två tishor fick jag tips om att de fått in jeans också. Efter mycket om och men blev det även ett par Depalma-jeans medräknat på kvittot som slutade på 700:-. Värt som fan!

Framåt helgen vankades det utgång, men jag bangade. Jag va trött, grinig och opepp. Jag stannade i "stugan" med mamma och pappa och nattade syrrans grabb strax efter tio (alldeles för sent).
Vi läste "Nasse Puh" och Leon erkände för mig att han inte kan uttala "r".
-Jag kan inte säga "äjj"..
-Kan du säga Robin?
-Jobbin.. Nä.

När jag förklarat för honom att han blandat ihop Nalle Puh's och Nasses namn så svarade han med ett charmigt garv. Lillkillen har skön humor, jag gillart!

Nån dag när jag lirade musik i vardagsrummet kom Leon springandes och undrade vad jag lyssnade på och började skutta runt. Inte nog med att han har humor, han diggar grym musik också. Här röjer han till Dropkick Murphy's:


Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Haha! FAN vad SÖT!!!

2010-08-06 @ 19:52:29
Postat av: Therese

Sikken helt underbar kill med grymt bra musiksmak! :)

2010-08-06 @ 21:00:27
Postat av: Therese

*kille :)

2010-08-06 @ 21:00:48
Postat av: camilla

oj jag som skrev det översta.

2010-08-07 @ 11:27:12
Postat av: Anonym

de palma skrivs inte ihop...

2010-08-08 @ 20:58:23
Postat av: PÅ

Nä, det var inte jag den här gången!



/PÅ

2010-08-08 @ 23:54:55
Postat av: Marlene

Vem äre som leker besserwisser nu då? DePalma skare va, ingen särskrivning här inte!

2010-08-09 @ 00:27:27

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback