"..'cause nothin' lasts forever, and we both know hearts can change.."

Ahh..imorgon ska jag passa på att sova ut. Enda inplanerade aktiviteten är gymmet, men det är först på eftermiddan.
Ska strax krypa ner i sängen och lyssna på "
November rain" (video). Jag har aldrig riktigt lyssnat på Guns texter eftersom jag inte var alltför haj på engelska när jag hade dem som mina idoler.
Det är först nu som det slagit mig hur fina en del av texterna faktiskt är. Och det finns nog inget bättre tillfälle att verkligen lyssna ordentligt på en låt som nu. Mitt i natten och med lurarna i öronen. Allt låter mycket bättre med lurar (eller i bil).


 



And when your fears subside. And shadows still remain             
I know that you can love me. When there's no one left to blame 
So never mind the darkness. We still can find a way                   
'Cause nothin' lasts forever. Even cold November rain                  



Tryckare, någon?         


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback