Dokumenterade novemberfyllor

UTEKVÄLL MED FLICKORNA; DIAMOND DOGS + PARK LANE, 21/11-09:

 
1. Kanintänder(!?) och Frugans läppstift på halsen.
2. Eh..? Donald Trump-frippa?


Frugan med fullt fokus på mig, jag gillart. ;)
Therese har världens sug i blicken, haha!

 
1. Haha, förlåt Susanna men den där bilden är så klockren!
2. Therese och jag håller hårt i varann på dansgolvet.
Och min klänning har halkat ner på magen.

 
3. Ser ni Peter Siepen i vänstra hörnet? Vit hatt och brillor.
Han var ingen bra DJ och han sjöng skitdåligt.
4. Den där jävla högerarmen verkade va uppe i luften konstant.



FÖRKRÖK INNAN AVATAR's SPELNING PÅ BREWHOUSE, 27/11-09:
(För övrigt en grym kväll...!)

   
1. Jag och Tess <3
2. Mongo-Marre. Någon hade åsikter om hur jag höll mitt glas.
3. Jag och Nora har lånat Frugans läppglans. Schnöggt!



Vad tycker du?
Postat av: Therese

Marlene, jag kräver att du tar bort den där bilden! Jag ser ju ut som ett mongo för faaan!

2010-02-17 @ 19:31:04
Postat av: Frugan

fy fan vilka hemska bilder, detta är inte okej!! mår dåligt när jag ser dom... hemska!

2010-02-17 @ 22:48:27

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback