Jävla schlager!

Jag hatar det där fenomenet mer och mer för varje år. Om några dagar brakar det tydligen loss här inne i stan och på jobbet har dom öst på som fan med livemusik i flera timmar - givetvis schlagermusik.
Det var iallafall gött att jobba med Elin idag när vi fått leverans. Henne är det fart på!
Och Warren kom in en liten stund. Sånt uppskattar jag, fler spontana besök hörrni!

När det börjar närma sig stängning finns det inte alltid så mycket att sysselsätta sig med. I en butik i Frölunda sitter Anders och i brist på annat att göra langar han iväg ett sms till mig och jag är inte sen att svara...

A: Snopp
Jag: Snippa
A: Enögde byxormen
J: Kissedon  <--senaste ordet i ordförrådet faktiskt!
A: Elvis
J: Tolvis

Värt. Vi tog iallafall död på några minuter. :)

Puss häj!


P.S: Jag är rätt less på all snö nu. Men ikväll var det faktiskt mysigt att gå den där korta biten från hållplatsen och hem med ett leende på läpparna.

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback