"Me' trosorna på sne!"

Jag var skittrött för nån timme sen, antar att jag är övertrött nu. Jag brukade alltid bli det när jag skulle sova över hos nån kompis när jag va yngre. Låg på min madrass och sprang med bena i luften och sjöng:
"Upp och spring! Upp och spring! Me' trosorna på sne!"
Och det funkade faktiskt. Inte nog med att jag tröttade ut mig själv, mina stackars vänner blev trötta bara av att höra mig, haha.


Nästa tisdag blir det en tripp upp till Väsby, över dagen, med jobbet. Vi ska spana in huvudkontoret och lagret. Känns konstigt att åka ända hem utan att träffa nån av er...

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Tycker faktiskt att ni kunde åkt och kollat in gökuren istället för att åka till väsby!

2010-02-23 @ 12:13:00

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback