Kenneth

Fredag morgon 04:00, sms från okänt nummer:

"Hej Merlena! Det är Kenneth från sticky. Hade vart sköj att träffas igen ;)"

Åh, va sne jag blev! För det första vaknade jag av det när jag för en gång skull sov som en stock. För det andra var jag bombsäker på att det var nån som försökte vara rolig. Mitt nummer får man inte tag på hursomhelst. Och Kenneth? Va fan är det för namn?!
Begravde mobilen under kudden och somna om...

Under eftermiddan som kom passade jag på att fråga ut min första misstänkte om han kände till nån Kenneth, men han fatta inte vad jag svamla om. Och ungefär då gick det upp för mig att det måste varit Pat. Och när jag fick en minut över på jobbet kollade jag upp numret, bingo! Jag konfronterade honom:
"Haha erkänn att du tyckte det var lite spännande? Tror nog fan du har gått och småtänkt på Kenta hela dan!"

På kvällen kom ett nytt sms från "Kenneth":

"Tjena, hur är läget? Huh, jag är så jävla bakis/hangover idag. Var på Valand och shejka igår. Ska du ut ikväll? Hör av dig, du kan ju skicka nån bild (naken) så kommer jag ihåg hur du såg ut/Kenneth"

Haha, givetvis gjorde jag som han bad mig och skickade en bild.

"Hej Kenneth. Jag är inte riktigt redo att skicka nakenbild så du får en bikinibild istället. När ses vi?"

Någon timme senare kallade "Kenneth" mig för dryg och tyckte inte att vi skulle ses mer. Sen dess har det vart tyst, haha!

Vad tycker du?
Postat av: Therese

Hahahahaha!

2010-02-17 @ 19:29:43

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback