Pretty vacant

Jag och Fisen sitter och cyklar på gymmet:
Fisen: Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Jag: Hm..ett nytt jobb..! Fred på jorden..! Och typ 70 miljoner, så jag kan säga upp mig från mitt nya jobb!
Fisen: Haha, okej! Men jag fixar det.

Lillebror ringde idag (och första tanken va att han låg i ett grustag nu igen):
Jens: Hej, vad önskar du dig?
Jag: Men du..?
Jens: Ah..det va inget.

Haha, jag borde egentligen inte påmint honom om att vi inte ger varann presenter förutom när vi fyller jämnt.
För övrigt försöker jag få ner honom hit till Gbg nästa helg för att partaja. Då hade jag blivit glad!
Födelsedagen närmar sig och åldersnojan är som bortblåst. Jag har nämligen insett att jag bara blir bättre med åren! Och jag orkar inte haka upp mig på nått så löjligt som en siffra eller två. :)


Tjacka böcker på bokrean igår, trots att jag inte tänkt göra det. Men det blev "Watch you bleed, the saga of Guns n Roses" och "Pretty vacant" (punkhistoria). Och jag såg fram emot att åka hem från jobb och gympass..bara lägga mig och läsa. Men efter passet fick jag migrän och det var bara att sätta sig i omklädningsrummet och vänta på att synen skulle återgå till det normala. Jävligt segt när man inte ser personen som står snett framför en. Och trots en massa sömn så sitter värken i fortfarande. Tur att jag inte får det så ofta!


 


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback