..jag var en tjock unge! *uppdaterad 27/1*

Det blev gymmet både igår och idag. Idag testade vi dessutom nya maskiner och jag tränade muskler som inte ens verkar existera (axlar, underarmar och mellan skulderbladen). Jag försökte ta i men det är fan svårt när man inte har några muskler att ta i med!?
Efteråt var det knappt att jag orkade tvätta håret, jag kunde inte heller luta mig på armarna när jag satt i bastun. De kändes bara som spagetti, haha.. Fan va illa egentligen.


Imorgon blir det jobb och sedan ut och käka grekiskt med hela gänget.
Onsdag äre jobb igen och sen gymmet.
torsdag lirar UK Subs på Henkan. Big suck..jobb och gym istället för att gå på go gammelpunk. Skulle väl kunna gå själv, men jag har gjort det förr och det blir liksom inte samma sak. 
fredag hoppas jag på utgång. Sweet! Den här gången lär det bli Schticky.


Pappa langa över lite gamla bilder till mig häromdagen. Här är en av dem, förmodligen från -84. Jag var en tjock unge! :)




Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback