Min nya favorit; Högtryckstvätten

Tro det eller ej, men jag börjar fan få armmuskler (vilket jag aldrig haft innan!). Känns jävligt bra. Sen om det beror på själva träningen eller ansträngningen som krävs för att hålla i högtryckstvätten efter träningen som gett det här resultatet, det vet jag faktiskt inte. Kanske en kombo?

I början (nu låter det som att jag tränat i flera år) pallade jag knappt att cykla i 10 minuter. Nu kör jag på i 15 och sen direkt på rodden i 5-10 minuter. Sen går jag på lagom stumma ben bort till maskinerna. Idag blev det ben, mage och armar. Och det enda jag egentligen tänker på när jag sitter där är muskler och belöningen efteråt; högtryckstvätten!

Duscharna på det där stället är helt galna, och jag gillart!
Jag och Fisen brukar skoja om dem. Eller..det är väl snarare jag som står där och viftar med munstycket och låtsas som att det är sånt jäkla tryck att jag måste försöka mota bort den med bägge händera.

På söndag kör jag igen, längtar faktiskt. Vem hade trott att jag någonsin skulle längta efter att få träna?! Inte jag iallafall.


Vad tycker du?
Postat av: Therese

Härligt gumman! <3

2010-01-24 @ 21:00:19
Postat av: Daniel

Ha!



Nu e du fast i träsket ;)

2010-01-24 @ 23:07:43

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback