Home is where your heart is

Känner, just nu, för att bara lämna den här stan. För fem år sedan kändes den stor nu känner jag mig bara instängd. När inget blir som jag vill eller tänkt dyker alltid tanken på att fly fältet upp. Jag börjar vrida och vända på mig, letar efter alternativ. 
 
När fan är det tänkt att jag ska hitta hem? Kunna känna mig lugn och tillfreds med mig själv och mitt liv. Och somna utan problem.



Bloggen läggs på is under kommande veckan. Fem dagar jobb, de övriga två lär ägnas åt gym, jobbsök och något random tavelprojekt.


Bild: Privat


Vad tycker du?
Postat av: Therese

(L)

2010-02-02 @ 13:26:05
Postat av: frugan

Jag tänker på dig hjärtat! Kom hit i två månader vettja, så får du lite miljöombyte ;)

2010-02-07 @ 17:25:31
Postat av: Marlene

Sötnosar!

2010-02-07 @ 22:24:41

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback