12/7


Regnet öser ner och det känns extra mysigt att ligga på soffan och läsa. Det är för övrigt det enda jag gjort idag. Förflyttat mig mellan sängen och soffan hela dagen och kvällen och bara läst.

Mamma ringde mig igår kväll och den tråkiga nyheten gjorde mig så ledsen att jag antar att jag tog till med en klassisk verklighetsflykt idag; flera hundra sidor sträckläsning. 

Jag grinade hela vägen hem från Therese igår och fortsatte när jag kom innanför dörren. Det är inte för min skull jag är ledsen. Jag är mest bara frustrerad över att det inte finns ett skit jag kan göra för att hjälpa. Det hade vart så skönt om allt bara hade funkat den här gången. Jag vill ju att du ska må bra och vara glad och inte ha något som tynger dig.


Vad tycker du?
Postat av: Therese

<3<3<3<3<3

2010-07-12 @ 22:56:28

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback