16/7


Förra lördagen blev det en heldag på stranden i Askim med Reb, Tine, Robin m.f.

  
Tine gjorde en jordgubbe.

  
Reb klippte mig innan det var dags för utgång.


Jag: Bor det en katt här? Hallå, e det katthår på mattan?
Fisen: Nä, det är väl ditt hår?
Jag: *tummen upp*

  
Fisen var givetvis med.


På bussen inåt stan fick vi ofrivilligt sällskap av ett gäng dryga killar. Jag valde att hålla låg profil även om jag kände för att nita en av dem på käften. Tydligen va jag lik Simon Cruz i Crashdiet. Visste inte om jag skulle ta det som en komplimang eller inte. Men när han ropade efter mig att han "skulle kunna bli bög för Simon Cruz" så tog jag det som nått positivt, haha.



På Rockbaren dök kameran upp igen. Och jag måste ge fett med cred till Fisen. Hon har tagit mer bilder med min kamera under kvällen än vad jag gjort, haha. 

  
Mitt egendesignade halsband, fågeln Edvin.


Trots att vi brände oss som fan efter heldagen på beachen så syns det inte.
Mitt öra ser iofs något rött och svullet ut, men det var nog bara jag som märkte det.

  
Haha, bästa gruppbilden! Rikard (som brukar köra runt mig på sin motorcykel) och hans kompis Glenn dök upp.

   
-Ros!! Ros!!
Alla i Göteborg heter Glenn, men det tog fan 6 år innan jag stod öga mot öga med en livs levande Glenn.

   
Söta Reb i närbild!

  


Martin joina lite senare också. Det va kul! Och ännu roligare vare när hans polare moonade utanför vagnen. Något som inte uppskattades av killarna som satt sätet bakom.
-Vilka fula kepsar dom har!
Satt och lyssnade på dom där två hela vägen. Och när det var dags att kliva av hade de åsikter om mina tatueringar. Men "låt dom spotta, dom fattar inte ändå". Av deras samtal att döma (och även utseendet) var det två riktiga losers. Två jävligt osäkra losers som måste hacka på andra för att må bra. Trodde man slutade med sånt efter högstadiet. I vilket fall, det rörde mig inte i ryggen jag satt mest och försökte hålla mig för skratt.




Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback