13/6


Vilken go helg jag haft! Och för en gång skull tog jag med mig kameran OCH fotade rätt flitigt. Jag brukar alltid glömma att jag har kameran med mig. Men jag har bestämt mig för att bättra mig på fotofronten.

Fredagen spenderade jag med Reb, Fisen och Peewee. Först hängde vi på Karisma och skrattade åt vad snorungarna hade på sig. På väg till Sticky gjorde vi ett stopp på 7Eleven. Fisen va hungrig och i väntan på att hon skulle äta klart roade sig Peewee med att rita en penis på fönstret med sin läppglans, haha.
Efter några turer upp och ner för trappen stannade vi till slut nere i helvetet. Goaste musiken och goaste människorna. Vi dansade tryckare, moshade och skötte oss så exemplariskt att ingen blev utkastad den här gången. Kameran användes flitigt, så resultatet blev över 100 bilder. Typiskt nog fick jag inte med mitt och Martins klädbyte på bild.


  
Fisen, Peewee, jag och Reb.
  
Någon av flickorna överraskade mig med en "under kjolen"-bild, haha.
   

   
Peewee är inte så oskyldig som hon ser ut på alla bilder.
   
Jag och Reb tog en sväng om nere i Helvetet.
På sista bilden ser det ut som att hon gett mig en smäll på käften.

  
Fisen roar sig med Peewees hår, hon verkade inte ha något emot det.
   
Terror! Martin kittla och Reb fota.
  



Lördagen var rätt lugn i jämförelse med fredagen. En stund efter att Martin stuckit kom min favoritfrisör Reb på hembesök för att trimma min s.k. musmatta (den på huvet alltså). Och ett par timmar efter att hon åkt dök Therese upp med massa cider. Sen mötte vi upp hennes brorsa och drog till Henkan för att spana in Koffin Kats. Jag säger bara en sak; Ståbas is the shit!
Självklart tog jag med mig kameran igår med!


   
  
Först på scen var Suicide syndicate, dom va helt ok.
Tvåa på scen var Sista skriket, dom skippade vi helt...
  
...sen kom Koffin Kats! Go spelning, mycket röj (och grymt schnögg sångare)!
Dessvärre hade jag helt fel skor på mig så jag höll mig i bakgrunden.



Min kamera funkade rätt bra att filma med också:


Koffin Kats m. låten "Her name was rock n' roll"


Vad tycker du?
Postat av: crämen

Vilket snyggvä du är som blond! SEE YOU SOOOOON!

2010-06-13 @ 21:43:13

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback