3/6



 


Först och främst; Grattis Pinhead på födelsedagen!
Gymdag nummer tre denna veckan. Och det känns. Gött e det!
Nu kan jag slappa med gott samvete. Sitter och lyssnar på dagens skivköp
Smash it up - Not aiming just swinging. Egentligen var jag ute efter Tysta Mari's första platta och nått med Sista sekunden. Men så blev det alltså inte.

Såg Smash it up i höstas samma kväll som Tysta Mari lirade på Sticky. Och det tar emot att säga det, men det var mer fart i Smash än i Tysta. De sistnämnda verkade småtjuriga och avslutade sin spelning ganska tvärt. Dom kanske alltid gör så? Jag vet inte. Det gav inga pluspoäng hos mig iallafall. Ett band som visar oengagemang är ruskigt avtändande.
Men jag tycker fortfarande om deras sound. Helt klart.

 


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback