9/6


Långa och många dagar på jobbet har resulterat i dålig uppdatering. Men det har inte hänt möe sen sist. Den enda avvikelsen från vardagen var hänget utanför Ullevi med Niklas i lördags kväll. Green day lirade och jag hade höga förväntningar. Men ljudet var kasst och låtarna utdragna och de gjorde misstaget att låta fans sabotera en av mina favoritlåtar (givetvis en gammal Dookie-dänga). Men det var kul ändå. :)

Just ja! Mamma och pappa har gått från gifta särbos till gifta sambos. De har iofs bott ihop sen ett halvår tillbaka, men i helgen flyttade de in i ny, gemensam bostadsrätt. Jag gillart! Är ruskigt nyfiken på hur den ser ut!

En jobbdag (nummer 6 av 6) kvar den här veckan, sen ska jag njuta av att vara långledig torsdag-måndag, sweet!


Åh, va kär jag var i Billie Joe (t.v.) när jag var 12 bast, haha!


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback