Top gear is the shit

I fredags drog jag till Sticky med Martin. Och jag måste erkänna att även om jag var skit trött så var det grymt mycket bättre att dra ut än att sitta hemma och uggla. Jag tog det lugnt, blev inte ens salongsberusad faktiskt. Gjorde mitt bästa för att undvika fingrar i öronen och bli kittlad, körde arga leken (och förlorade varje gång) men vann i sten sax påse (vilket innebär att jag är bäst för alltid) och fick ont i kinderna av allt skrattande. Vid halv två drog vi hem och kolla på Rena rama Rolf, haha.

Väcktes på förmiddagen av att Elin ringde från jobbet och i brist på personal fick jag snällt pallra mig ut till Partille och jobba några timmar. Men det var faktiskt helt okej. Tyckte mest synd om Elin som hade haft ett litet helvete innan jag till slut dök upp.
I och med fredagens utgång så försvann rastlösheten. Så då kunde jag spendera lördagkvällen med att bara slappa med "En sockerbagare"-visan på repeat i huvet. Det är själva helvete att de sunkigaste låtarna alltid fastnar i huvet, haha.
Eftersom jag oftast jobbar helg så ökar pressen på att hitta på nått kul under de få helgerna då jag faktiskt är ledig. Det kryper i mig, jag blir otålig och tjatar på folk om att dra ut.

Vaknade rätt tidigt idag och låg och drog mig i tre timmar! Fan va gött det var. Har precis kollat klart på ännu ett avsnitt av Top gear.
Försökte ge den nya serien Cougar town en chans i tisdags. Men jag ledsnade efter fem minuter. Orka kolla på nån desperat hysterisk brud? Jag zappade över till Top gear istället, som är så jäkla mycket roligare. De bygger egen elbil, åker och campar och tänder eld på sin husvagn, utmanar bergsklättrare och låter kändisar räjsa. Jag vill också va med..!

Om en timme är det gymmet som gäller så jag borde klä på mig, packa väskan och käka nått. Adios!



Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback