24/11


Min spontana reaktion när jag fick veckans Truckstop-mail var: "Åhhh neej!!". Kolla här vad jag missar:



Nitad OCH Henry Fiat's open sore?! På samma ställe, samma kväll och för endast "one hank"...! Men vad är väl en kväll på Trucken? ...alldeles, alldeles underbar. Men det kommer säkert fler chanser, så det är inte hela världen.

För övrigt var jag på Raised Fist i måndags. Hela Sticky var en enda stor moshpit och jag gjorde allt för att undvika den den här gången. De körde alla goa låtar men jag blev ändå besviken. Alexander verkar tappat kondisen och lagt allt krut på att trimma musklerna istället. Han pallade knappt att sjunga, hoppade över alldeles för många textrader. Om jag orkar kommer det nått klipp från i måndags här på bloggen inom en snar framtid.

Haj haj!

UPPDATERING, 25/11: 
Sagt och gjort. Ett klipp, med total avsaknad av ljudkvalité, från spelningen i måndags. Ni som inte pallar att sitta och dra ut på spänningen kan ju skippa dom 50 första sekunderna. ;) Criticalmass.se har slängt upp en hyfsad recension som ni kan läsa (här).

"När Lulegrabbarna kommer in på scen och sparkar igång sin skandinavienturné med "Perfectly Broken" så är det som att lossa ett koppel. Total bärsärk. Det övertända gänget dundrar på som om imorgon inte fanns och moshen svarar på scenenergin."


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback