5/10


Det blev en bra helg även om jag var trött som en gnu. Sov dåligt natten till lördag. Eller jag sov nästan inte alls. Låg och halvslumrade när telefonen ringde, sammanlagt pratade vi i över en timme. Och det kändes som ett bra snack. Och jag somnade till slut, vid sjutiden.
Tre timmar senare drog mobilen igång mina tre olika larm och jag snoozade så länge jag kunde. Trött och lite frusen mötte jag upp Nina på Järntorget för att shoppa. Det blev inte mycket till shopping trots sex timmar på stan?! Vi köpte mest grejer att äta; sushi, gigantiska kanelbullar och lite grejer på Hemköp. Men det var kul. Vi var så trötta att vi skrattade åt allt!

Jag tog vagnen hem, kröp ner i sängen och sov en timme. Sen drog jag till Henriksberg för att möta upp Niklas. Vi bärsade och såg några halvdåliga band. Efteråt gick vi å käka på nåt 7 eleven-liknande hak intill. Där satt vi ett bra tag och garvade åt folk och kassörskan ska ha fett med cred för sitt glada humör.
Det tog en timme att ta sig hem. Eftersom jag inte orkade springa till vagnen fick jag spendera 20 minuter på en bänk i Brunnsparken. Väl hemma gick jag å la mig, trött och frusen och nöjd, och måste ha somnat ganska omgående för kort därpå väcktes jag av telefonen som skrek "THAT'S YOUTH!! THAT'S ALL!!". Och en stund senare hade jag sällskap.

Klockan två på eftermiddan slog jag upp ögonen. Förflyttade mig till soffan och läste en stund innan jag bestämde mig för att vila ögonen lite till. När jag vaknade var det kväll och jag hade lyckats missa LA Ink..big suck.
Så, nu har jag vänt på dygnet. Tack å lov att Elin också sitter uppe och ugglar om nätterna så jag har nån att ordbajsa med!

Mamma ringde idag (eller igår kväll snarare). Jag blev så glad! Saknar min familj som fan trots att det inte var speciellt längesen vi sågs. Men med pappa har jag en oplockad (valfri) fågel. Snabbvisit i Gbg utan att hälsa på sin bästa dotter, skämmes! ♥


Vad tycker du?
Postat av: PÅ

Jamen va fan .... Det var inte jag som bokade resan och det blev verkligen en blixtvisit! Men jag vinkade lite när taxin passerade Munndaal, enna. :-)

2010-10-05 @ 23:16:46
Postat av: Marlene

Jag saknar'ej ju!

2010-10-06 @ 00:37:31

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback