2011-04-02


Hela gårdagen kändes som ett enda utdraget aprilskämt. Det började redan på natten. Somnade ett och vaknade tre med fruktansvärd värk i ena örat. Kändes som att huvet skulle gå i bitar. Det gick givetvis inte att somna om så jag var helt enkelt vaken fram till dess att det var dags att hasa ner från sängen och åka in till stan för första jobbdagen i Femman.
Två timmars sömn var inte tillräckligt. Och värken i örat hade inte släppt. Men jag gjorde mitt bästa och tycker att det gick hyfsat bra ändå. Hörseln va fucked up så folk lät skitkonstigt, typ som när dom förvrängt en röst på TV för att personen i fråga vill vara anonym.
Jag fick iallfall tid på vårdcentralen, efter mycket om och men. Dubbelsidig öroninflammation och en dunderkur penicillin. Plus en tillsägelse att inte använda tops nå mer. På väg hem började ena ögat klia och rinna och nån timme senare kunde jag konstatera att jag fått ögoninfammation också. "Living the dream! Wooohoo!"


Kenny med "pink eye"


Trots dunderförkylning nummer fyra inom loppet av fem månader så mår jag fiiint! Även om det kanske inte verkar så i det här inlägget så är jag rätt pigg å glad. Faktiskt. :)


Vad tycker du?
Postat av: elin

marlene! vilken osis du har, krya på dig!

Postat av: Camilla

My god vilken otur du har! Låter ju iallfall bra att du har humöret uppe. Krya på dig kram!!!

2011-04-03 @ 22:27:41

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback