2011-04-12



Helltrain - My Little Stars



Det är lite svajigt i humöret just nu. Ena stunden är jag hur glad som helst och i nästa vill jag bara dra täcket över huvudet. Ganska förvirrande. Men i det stora hela är allt bra. Jag trivs på jobbet för första gången på evigheter. Har knaprat färdigt på penicillinet och hoppas att jag varit sjuk tillräckligt mycket senaste tiden för att slippa skiten i flera år framöver, haha.

I lördags blev det Henriksberg och "Fredag den 13e" med Ninut. Och efter nån timme dök Marcus upp. Han och jag gäspade ikapp sista timmen. Sen drog vi till BK för chili cheese. Och Nina tryckte i sig burgare nummer fyra på ett dygn samtidigt som hon skulle dra ett exempel på norrlandsdialekt och klämde ur sig ett segt "Uschäcktaa...meen deet brinneer". Lagom dragen och väldigt trött satt jag och skratta så tårarna rann.

På söndan var vi taggade som fan, Nina och jag. Vi lekte turister på älvsnabben (som faktiskt blev dagens höjdpunkt) till Eriksbergshallen för att gå på tatueringsmässan. Men vi blev riktigt besvikna när vi betalat 150:- var och klev in på mässan. Världens minsta lokal, några bås och skitlite folk. Vi gick två varv, på 20 min..max, och drog därifrån. Nina var trött och åkte hem. Och jag hade siktet inställt på munkar och ostbågar...och cola. Kände mig depp och gråtfärdig utan att veta varför. Orkade inte sitta kvar på bussen hela vägen hem så jag hoppade av tidigare och gick sista biten. Men istället för att sitta hemma å "tröstäta" gick jag över till Coffe å kolla på fotboll. Mycket bättre!


  




Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Hmm funderar nu på om det verkligen brann någonstans eller?



Fina turist tjejer!

2011-04-13 @ 18:32:50

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback