2011-04-16



Confide - Such great heights



Petra kommer in på lagret och vill mig nånting.
-Marlene..?
-Petra..?
-Ja?

När jag använde samma frågande tonfall blev hon förvirrad och trodde att jag ville henne nått. Haha, vi höll på att garva ihjäl oss. Kul start på dagens jobbpass! :) Jag har alltid roligt när jag jobbar med Petra för hon är så virrig och pratar på om precis allt! Ett exempel från förra veckan:
-Jag kommer ju från Kalmar så jag brukade åka till Gotland. Det är ju ganska nära. Eller inte SÅ nära. Men det är ju närmre än det är härifrån.


Jag inbillar mig att jag är pigg idag. Men faktum är att "hjulet snurrar men hamstern är död". Jag har sagt fel massa gånger, tryckt på fel knappar och varit klumpigare än vanligt. På ett par minuter hann jag dundra knogarna i handfatskanten, höften i dörrkarmen och svepa förbi en vass hyllkant med pannan. Det sistnämnda hade kunnat gå riktigt illa, men jag klarade mig med nån millimeter!

Just nu sitter jag å väntar på Ninut. Vi ska käka gott och raka katt, haha. Igår kväll kom Fisen hit med öl och ostbågar och hade pyjamasparty. Och om några dagar bär det av till Cammi, Patti, Milou och Esteban uppe i Lule! Så om det är någon som känner sig manad att skjutsa mig till Landvetter vid 5:30-snåret på Skärtorsdan får du gärna hojta till! ;)

Känner mig gladare. Har slutat grubbla för stunden. Och igår gick jag en (lång)promenad hem från jobbet, det tog 70 minuter, precis som jag räknat ut.

Tjoflöjt!



En (spikrak) tumme upp!


Vad tycker du?
Postat av: Favvo kusinen =)

Mycke bra med promenaden där kewsin =D

Hoppas träningen går lika bra? ;)

2011-04-16 @ 19:32:50

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback