2011-08-30



Petter - Krafter


Jag älskar ju sånna här listor, så nu kör jag en favorit i repris (fast med nya svar då) i brist på sömnförmåga.

Avsluta meningen:
1. Jag har insett att min senaste kyss var: lika grym som alltid.
2. Jag lyssnar på: Katla
("Okysst")
3. Jag pratar: när jag känner att någon lyssnar.
4. Jag tycker om att: omge mig med folk som får mig att må äckligt jävla bra.
5. Min bästa vän är: relativt nyfunnen.
6. Min första riktiga kyss: var fnittrig.
7. Jag avskyr när folk: beter sig respektlöst.
8. Kärlek är: heaven and hell.
9. Jag kommer alltid att: älska musik.
10. Jag är hemligt förälskad i: Haha, bra försök!
11. Sist jag grät var: i söndags.
12. Min mobiltelefon är: gammal men grym!
13. När jag vaknar på morgonen: somnar jag helst om, alt. drar mig i flera timmar.
14. Innan jag går och lägger mig: äter jag.
15. Just nu tänker jag på: alldeles för många saker för att kunna somna.  
16. Bebisar är: rätt så söta, när dom inte skriker, bajsar å kräks.
17. Idag har jag: irrat omkring på jobbet.
18. I kväll ska jag: …sova?
19. I morgon kommer jag: definitivt irra runt på jobbet igen.
20. Jag vill verkligen: komma igång med träningen igen och åka hem till min familj. Jag behöver det, annars går jag under.


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback