2011-02-08

När jag var liten diggade jag Fragglarna (
youtube). Men jag var inte lika förtjust i Mupparna, även om det var typ samma sak. Jag hatade Miss Piggy. Ville slå henne och springa därifrån. Dessutom har jag alltid tyckt att grodor är äckliga, så därmed hamnade inte heller Kermit bland favoriterna. Och det faktum att dom var kära i varann var bara för mycket. En gapig ful gris och en spinkig töntig groda...huvva. Bläää..!

Dom dök upp i tv-rutan nyss. Jag satt och käkade, och tänkte att "fy fan, jag gillar fortfarande varken Kermit eller Piggy!", när jag ser i ögonvrån hur Nova kröker ryggen.
   Normalt sett är det mig hon brukar stirra ut när hon ryggar sådär. Hon brukar vilja busa. Men nu var blicken fäst på TV:n och en "sjungande" Miss Piggy. Jag får ett skrattanfall men Nova låter sig inte distraheras utan börjar smyga fram mot TV:n. Tyvärr hann hon bara halvvägs innan fulgrisen försvann ur bild. Nova har aldrig nånsin reagerat på något på TV:n förut, så först fatta jag ingenting. Men nu vet jag att det inte bara är jag som känner obehag när jag ser Miss Piggy, haha.


Moahaha!


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback