2011-02-23



make avatar
♥ ♥ Vi ses på fredag! ♥ ♥



Idag mår jag lite bättre. Jag lyckades ta mig till Hemköp för att tjacka det nödvändigaste och fick sen sällskap av Ninut..som kallade mig Snorleif?! Tanken var att vi skulle fortsätta kolla "AbFab" men vi pratade mest så det blev bara ett par avsnitt. Så nu har vi bokat in en ny träff i nästa vecka när jag kommit tillbaka från Stockholm. :)
   Hon hade med sig en liten rakapparat också så att vi kunde få bort tovorna på Novas lilla mage. Jag ska aldrig mer ge henne en juldusch.. Alla tovorna hon fick efter den duschen har gett mig ruskigt dåligt samvete. Men nu är det alltså på gång att lösa sig, äntligen! Och jag slipper känna mig som världens sämsta matte.
   Förresten löste det sig himla smidigt med Nova och min tripp hem till familjen. Istället för att jag ska släpa med henne blir hon kvar hemma och kan slappna av. Fisen ska nämligen bo här under helgen så då får mitt fluff till katt sällskap.
"Ibland har jag sån tuuuur!" - Maria Montazami

För övrigt har jag bestämt mig för vad nästa tatuering ska bli. Det är dags för ryggen! Och fåglar! Ohh va jag längtar!! Och apropå längta; med lite flyt och massa cash blir det en tripp till Paris i sommar för att gå på Social Distortion's spelning, bland annat. Jag hoppas verkligen att det blir av! Paris och Social på en å samma gång låter för bra för att va sant!


Såg en jättefin dokumentär igår kväll. Den handlade om burlesque-strippan Kitten DeVille och punkrockaren Shawn Geary. Den fick mig att inse att jag faktiskt saknar det där... Att dela mitt liv med någon under samma tak. Någon som känner samma sak för mig som jag för honom. Dra ut på krogen, skratta ihop, slappa en hel dag och bara glo på filmer... Saknar den tryggheten. Vill hitta den igen. Det slog mig även att jag faktiskt är rätt romantisk av mig ändå, även om många har tvivlat haha. Här har ni trailern. Vill ni se mer så spana in
hela dokumentären på SvtPlay.




Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback