2011-01-07


Against all authority får stå för rubriken eftersom jag inte pallar att leta upp nån mer passande just nu.

Jag vet inte vad ni gör? Kanske sover ni eller är ute å super? Själv manglar jag på med musik och har dessutom mitt i alltihop lyckats klippa och sy till den nya tishan (storlek L) till en hyfsad klänning. And yes, jag fick MVG i syslöjd, hehe. Det är bara lite finlir kvar, sen är den klar.



I mitt musikmanglande och letande kom jag över en schweinigt go NOFX-cover. Deras "Linoleum" i en lite råare version. * tummen upp *


Vad tycker du?
Postat av: camilla

Wow duktig flicka!!! Trist att du inte kunde komma förresten :( Kanske en annan gång?

2011-01-07 @ 16:27:31
Postat av: Marlene

Ja..tråkigt som fan. Hade fixat med allt..skulle i princip bara boka biljetterna och då var det helt plötsligt schweinigt dyrt. :( Men klart jag kommer upp en annan gång! Snart! För jag saknarej som in i helvete.

2011-01-07 @ 18:35:24
Postat av: Andreas

Grym version :D

2011-01-07 @ 19:49:11
Postat av: Therese

Aaa, grymt snyggt babe <3

2011-01-08 @ 20:02:20
Postat av: Emma

Fan va najs den blev! :D


Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback