2011-01-15



Okej, riktigt så hårt lär vi inte röja ikväll (..eller?!). Men kul ska det bli! Ledig helg och inga bekymmer i världen!

Igår gjorde jag dessutom ALLT som behövde göras; tvättade, städade, diskade, gymmade, lagade massa mat och fyllde frysen med lunchlådor. Allt bara för att kunna fokusera på lite roligare saker dom fem dagar jag har kvar på min ledighet.
Idag sov jag ut ordentligt, käkade brakfrukost med Nova spinnandes på magen. Tanken var att jag skulle ta en sväng till gymmet idag med, men så fastnade jag framför TV:n och uppföljaren till dokumentären "
Det svåra livet". "Leva livet" kan ni se på SVT Play (klicka här).
Vet inte varför jag fastnar i sånna här dokumentärer, med tanke på att jag gärna flyr verkligheten. Men dom är grymt bra, speciellt Mods-triologin.


- Hur många gånger har jag dött?
- Tre gånger hittills!

Knark e bajs! (minns ni den kampanjen?)


Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Skulle gissa att du gillar det för att det berör. Mods triologin är så jäkla bra. Och ja knark är bajs!

2011-01-15 @ 18:51:48

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback