2011-01-16

Igår blev det bowling! Och jävlar va jag va kass...första halvtimmen. Men sen vände det och jag levererade både en och tre strike'ar! Jag och Issa lirade mot Frugan och Frida. Dom två sistnämnda måste ha tränat i smyg för det gick lite för bra. Jag däremot slog nog något slags rekord i antal totalmissar. Rännarännaränna... Men jag tog igen det på slutet. Nästa gång ska jag va grym redan från start!

Sen slaskade vi iväg till Dancing Dingo (yes pappa, det var där Leigh tömde baren för några år sen). Där mötte vi upp Reb och hennes gäng som inte gjorde annat än att dansa hela natten. Jag och Issa satte oss vid ett bord och Reb dansade förbi. En förvirrad kille kom fram och svamlade om att "Snövit var här och buggade" och syftade på Reb. Sen tittade han på mig och sa "Och där sitter du med din tuppkam..!" och sen på Issa "..och du med dina hassel..din hassel..hassel".

Jag hade med mig kameran. Men det blev bara några få kort och en film, sen dog batteriet..som vanligt. Jag glömmer alltid bort att ladda!



  
Vinnarna och...förlorarna.
Ser ut som att jag e "bakki flötet" och Issa är min personliga assistent, haha.

   
Jag väljer klot och lägger sen allt fokus på att försöka undvika rännan.
Frugan e nöjd med sin prestation. Och Frida har greppat en...vattenmelon?

 

 
Issa visar upp den heta bowlingtrenden.


Det här var vad jag och Issa höll på med när Frugan och Frida roade sig med att spöa oss:
(Svårt att se, men vi stampar till musiken. Tur att någon är lika lättroad som jag).



Å så givetvis Millencolins gamla godig:


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback