2011-01-18


Här sitter jag å knaprar knäckemackor och kollar McGyver. Gick å la mig för typ en evighet sen, men låg mest och vred och vände på mig. Varvade idéer med roliga kreativa planer. Det är mycket som snurrar i huvet nu! Så mycket jag måste hinna med, ha råd med, uppleva..ah, ni fattar!

Så här kommer en lista, helt utan inbördes ordning:

- Så fort jag får lön ska jag boka min present till pappa, det blir en Speedway GP-biljett i vanlig ordning givetvis.
- Aggrolites kommer till schtaan och dom vill jag helst inte missa. Måste boka biljett!
- Till helgen lirar The Nightshift, sist jag såg dom var uppe i Avesta..för jätte längesen.
- BMTH är bara 13 dagar bort!
- Jag har frågat Reb om hon är redo för en utmaning; mitt hår. Nu ska vi bara hitta en lucka i hennes kalender.
- Snart ere dags att fylla år igen så jag har börjat planera lite. Och jag kan lova att det inte blir nån fjortisfylla i år, haha.
- Köpenhamn?! Vi måste bara hitta nån go spelning.
- Boka tatueringstid!
- Piercing?
- Tattoobåten?!
- Metal town/West coast riot!
- Leta upp nån go kurs?
- Hälsa på familjen ♥♥♥♥
- Måla/teckna/fota/skriva
- ..å Pats partaj!

...hur sjutton ska jag kunna varva ner med allt det här goa i hövvet?! Jag försökte verkligen sova, men inte ens Novas spinnande fick mig att somna. Där låg hon med framtassarna på vardera sida om min hals och sin haka mot min kind och spann mig i örat...förgäves.

make avatar



Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback