2011-01-19


Idag är jag lite loj...inte så uppåt som igår. Saknar min familj ovanligt mycket. 
Somnade vid 7 imorse efter mycket om och men. Och går man å lägger sig på morgonen vaknar man givetvis mitt på dagen, i det här fallet klockan två. Tanken var att jag skulle gå promenad och gymma idag. Men jag kommer inte iväg så istället har jag lyssnat på lite musik ur "Edward Scissorhands" och känner att kreativiteten kommer smygandes. Så ikväll ska jag bara pilla med roliga saker. Kanske rita klart bilden jag påbörjade för någon månad sedan? Eller skriva brev till mormor? Eller kanske göra nått smycke? Bäst att sätta fart!



Finaste filmmusiken någonsin, jag älskar den! Och den funkade fint till bilderna nedan;



make avatar



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Ja så himmla fint!!!!!!!!!!! Musiken gör ju så fruktansvärt mycket. Bästaste filmerna har bästaste musiken. Som i Ammelie, åhhh!

2011-01-19 @ 20:43:49
Postat av: Camilla

Oj missade bilderna! Fina:) Din brorsa e ju håkan rakt igenom, söt!

2011-01-19 @ 20:44:53
Postat av: Yvonne

D e ju så gulligt

2011-01-20 @ 23:07:03

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback