2011-01-20



Jag har så grymt goa vänner! Idag mötte jag upp Nina, köpte lite gott och glodde på "Helt hysteriskt" i flera timmar. Spolade tillbaka vissa scener och asgarvade. Alltid gillat den där serien. Det var den jag piggade upp mig med för några år sedan efter att ha spenderat ett dygn på tre olika akutmottagningar. Det var så jäkla skönt att komma hem då och bara mysa ner sig i soffan och garva så tårarna rann.



Någon timme efter att Nina åkt gjorde Reb ett hembesök med sin frisörutrustning. Jag visade henne en bild för att enklare kunna förklara hur jag hade tänkt mig den nya varianten på gamla frippan. Trodde inte att det skulle gå att få till frisyren alls så jag hade inga förhoppningar. Men R fixade det! Och nu har jag lugg igen och "musmattan" är liksom inbakad i resten av håret. Påminner en del om gamla frissen (bilden) jag körde med back in 2007. Jag är schweinigt nöjd! Hon är en klippa! Hon verkade nere när hon kom, men på något sätt lyckades jag pigga upp henne. Kändes bra!



Häromkvällen startade Crämen sin webcam och jag fattade först ingenting eftersom ingen var i bild. Men så dök Milou upp och jag blev så förvånad att jag åkte på en skrattattack. Men lyckades filma lite av det och försökte verkligen att inte sabba genom att asgarva. Jag älskar dagens teknik. Dom är långt borta..uppe i Lule och jag kan ändå se dem live! Älskart!


Vad tycker du?
Postat av: camilla

Hahaha!

2011-01-21 @ 16:07:17

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback