2011-01-23



Det var den låten jag och Fisen gick runt och...sjöng? på hela kvällen. Dessutom kom jag på mig själv med att köra
Bert-moves och fortsatte med det ute på krogen sen. Handklapp och sen slappt hängande med armarna medans man rycker lite på axlarna i takt till musiken. ;)

Vi mötte upp Niklas på Stigbergstorget, i vanlig ordning. Någon timme senare drog Nightshift (med Oliver i spetsen) igång och Malin och Linnéa med sällskap dök upp. Kul som fasen hade vi och massa bilder blev det! Enjoy!


  
Double knockout. Jag och Niklas.
Lirarn som stod längst framme vid scenen och körde sina moves.

  
Malin och en lite creepy Linnéa, haha. Jag och Niklas odlade varsin mustasch.


Fisen och jag! Lyckades få med Malin, Linnéa och Niklas i bakgrunden också.

   
Fisen lyckades också odla fram en tjusig mustasch under kvällen.
Jag dansar tryckare med mig själv (händer alldeles för ofta?!). Malin.

  

  
Niklas hittade en polare. The Nighshift. Och en spontan pyramid.

  
Death valley surfers. Gruppbild!? Och DVS igen, röj!



Och här kommer bilden som av någon anledning fick Fisen att vika sig dubbel av skratt. Hon tyckte att jag påminde om ett marsvin.  Kinder och spretigt hår. Ser ni likheten?:


 



Vad tycker du?
Postat av: camilla

Kul med mkt bilder! Ja jag tycker mig faktiskt se en likhet! :)

2011-01-23 @ 23:24:52
Postat av: Fisen

Du ser!! :D

2011-02-07 @ 22:42:44

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback