2011-07-24




Decendents - Cheer


Jag har två favoritlåtar som går varma just nu och det är ovanstående och Maggio's "Stopp"...av förklarliga skäl. Dras alltid till låtar som för tillfället träffar mitt i prick. Jag saknar, som vanligt, och som tur är har jag vänner som orkar lyssna...om och om igen. Har spenderat dagen hittills med att prata med Nisse om allt möjligt. Tro det eller ej men han är rätt vettig, haha. Min sista semesterdag ska jag spendera med Reb. Imorrn börjar allvaret igen och jag tror det kan va bra trots allt. På't igen med allt va det innebär...jobb, gym, cykelturer. För jag vet att det är just dom sakerna som håller mig ovanför vattenytan. Alltså, från och med imorgon räknar jag med att slippa ligga vaken om nätterna!


Nova och jaeeeg myste vid fönstret igår när ovädret dundra loss utanför.




Veronica Maggio - Stopp


Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback