2011-07-26



Kings of Nuthin - Fight song for fuck-ups


Igår var första jobbdagen på tre veckor och det var inte precis så att jag gjorde en lugn och sansad entré i god tid innan jag skulle gå på mitt pass, även om det var planen. Dumma jag snoozade alldeles för länge och försov mig. Och när jag trodde att jag skulle lyckas komma i tid trots allt så var spårvagnen försenad. Men den obotliga tidsoptimisten i mig trodde bestämt att jag skulle hinna ändå. Men den planen krossades, även den, när spårvagnstrafiken verkade stå stilla mitt i stan i vad som kändes som en eeeviiigheeet. Det blev raka vägen in i lunchrummet, slänga av sig jacka å väska och börja jobba.
En timme senare hade jag dessutom lyckats fimpa kassa 2...#@!!?%... Råkade komma åt en knapp på tangentbordet och hela kassan slocknade.

Idag har jag inte klantat mig speciellt mycket. Har bara vält ner en massa bröte som stod högt upp på en hylla. Resultatet blev en tung liten kloss som givetvis siktade in sig på min tå i fallet. Inte skönt. Men, jag slapp få den i huvet, alltid nått!

Jag har gymmat också. Det gick så jävla tungt på cykeln idag så det är knappt värt att nämnas. Hoppas det går lite smidigare på torsdag. För imorrn har jag absolut inte tid för då ska jag dra till Liseberg med "Maggan" å spana in Carl-Einar Häckner!

how to make a gif




Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback