2011-06-15 --- 2011-06-22



Danko Jones - Sticky Situation

 


Lillebror och kusin kom ner och det blev parkhäng
med Nisse, Jonte och Reb innan Danko Jones.






 






The Dwarves - I Will Deny

Kvelertak - Blodtørst

Vi startade dagen med en shot JD...och pizzajonglering på Heden?! (filmklipp)



Bruna armar och vit mage! *tumme upp*


The Bones var helt okej, men Dwarves var ännu bättre! Ett jäkla röj.
Joel fick sångarns knä i hövvet både en och två gånger, jag lyckades klara mig undan smällarna.

Vi hittade Malin, Linnéa & Warren

Twopointeight och Gogol Bordello




Ghost - Con Clavi Con Dio

Madball - Heavenhell

 


FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG





Jens va inte så pigg. Vi tog den dagliga dosen whisky och kom in på Metaltown lagom till Madball!!



Malin & Jimmy hittade oss i öltält nr 2...

...det gjorde Anton med! :D

Och den som väntar på nått gott..sista spelningen för kvällen, Ghost, var helt klart värt en hel dags väntan! Mellan 02:00-03:00 stod vi med tusen andra och trängdes i väntan på bussarna inåt stan...




LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG


 


Bring Me The Horizon - Fuck

Avenged Sevenfold - Afterlife

 


 



Jag kryper in i Fritzl-hålan under min säng.
Lite JD enligt tradition och så iväg för att se Bring me the horizon...

...med Coffe & Marcus! Det var fan inte lätt att hitta/få tag i varann under fredan. Men på lördan lyckades vi!


En smurf-snubbe dök upp från ingenstans?!

Avenged körde pyroteknik. Och efter Korn blev det första parkett i regnet på Volbeat...

...med Jimmy & Malin och hennes popcorn som hon försökte skydda från regnet.


Popcorn e gött! Haha, Malin ser fruktansvärt nöjd ut.

 




Jag följde med Malin & Jimmy till sommarstugan utan att ha någon som helst aning om vart den låg.
Jag bara hakade på och hamnade i närheten av Lysekil. Ett par rejält slappa dagar med massa go mat och en del bärs/vin. Värsta lyxen!


 


 



Flogging Molly - Drunken Lullabies



Reb, Fisen & jag


 


Vad tycker du?
Postat av: Favvo kusinen =)

Gaaaah längtar tillbaka =/.

Nästa år =P Nästa år =P

2011-07-22 @ 14:59:20
Postat av: Favvo kusinen =)

Inte bara EN gång utan TVÅ gånger knäa han mig i fejjan =O vilket ass =P

2011-07-22 @ 15:01:05
Postat av: Fisen

Fin bild på oss!!

2011-07-24 @ 17:03:40

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback