2011-03-15





Dwarves - Motherfucker



Idag räknade jag ut att jag har ca fyra jobbpass kvar ute i Partille, sen blire flytt! Längtar efter att få lämna det bakom mig. Så jag tömde skåpet i lunchrummet på i stort sett alla mina grejer och sen sorterade jag ut mina skivor och insåg att jag är en riktig junkie. En riktig musikjunkie. 55 skivor följde med hem, 2 stannade kvar och vem vet hur många jag slängt genom åren?

Första bandsläppet för årets
West coast riot dök upp idag. Och även om jag gillar Gogol, Kvelertak, Dwarves och Twopointeight så är jag ändå besviken. Ge mig Rancid!!

Vad tycker du?
Postat av: Cammi

MOTHERFUCKEEEER!!!! Let's go Dwarves!!!!! Skit i Rancid.

2011-03-17 @ 10:27:27
Postat av: Camilla

Ååå måste kommentera igen medans jag lyssnar på låten. Hellskotta vad jag jag fick partylust!! Risa runt till dwarves!! Den ska va med på 30-kalaset!

2011-03-17 @ 10:28:50

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback