2011-03-31


Veronica Maggio - Jag kommer



Igår var det rullatorträff nere på gården. Jag tänkte joina, men orkade inte. Kommer säkert fler tillfällen. ;P



Jag vaknade fem imorse av en ruskigt äcklig mardröm. Jag hade irrat runt på en flygplats hur länge som helst. Bara det var skitjobbigt. Dessutom bestämde jag mig för att passa på att tax free-shoppa. Jävligt dumt beslut... I vilket fall så tog jag hissen. Varför liksom? Jag hatar hisskänslan, när det känns som att hela insidan är kvar nere på marken medans hisshelvetet åker upp. Eller tvärtom.
Den här hissen var givetvis ingen vanlig hiss. Det gick undan, både upp och ner. När den till slut stannade var det högt uppe i luften. Jag tryckte på en massa knappar men kom inte ner. Lyckligtvis(?) var det någon som hade staplat en massa IKEA-stolar på varann att jag kunde krypa ut på en sån och sedan kasta mig ut i ingenting..mot en säker död. Japp, jag skrek..och jag var ganska svettig när jag vaknade mitt i fallet. Bättre drömmar har jag haft.



Nu är allt bra igen och jag har lunchat med Frugan på schtaan. På söndag drar hon till USA och jag är så avis. Passade på att kika in på Lush också för att fylla på mitt stash. Yes, jag är en Lush-oholic.





Vad tycker du?
Postat av: Camilla

FY vilken äcklig dröm!!!!!



Ser att du kör hårt på ansiktsmasken;) Kram!!

2011-03-31 @ 21:58:28

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback