2011-11-09



Wye Oak - Civilian


Finaste låten på länge, den går på repeat på högsta volym och jag får rysningar varenda gång! En låt som jag faktiskt inte trodde att jag skulle hitta eftersom det bara var delar av den i trailern till säsong två av The Walking Dead. Utan text dessutom. Men efter lite googlande fick jag bingo!

Idag har jag vart ledig. Mår bättre men kroppen är trött, precis som igår. Jag vill till IKEA, rensa garderoben, pilla ihop en ny tavla, pimpa mina tavellister med ljusslingor..osv. Men kroppen orkar bara stå och gå en kort stund så jag har legat å slappat i soffan. Glott på Sons of Anarchy (yes, nu hatar jag Clay om möjligt ännu mer!) och The Walking Dead (yes, Daryl är fortfarande favoriten!).


Snart kommer lillebror! Å han har med sig mormors blomma och mina grejer jag fyndade i helgen. Gött med sällskap!
Igår var Malin här lämnade Nova och tog med mig ut på promenad. Guld värt!

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback