2011-11-13



Juliette & The Licks - I am my father's daughter



För ovanlighetens skull har jag faktiskt haft koll på Fars dag i år. Pappa fick "Hostmedicin" och "Bakfyllepiller" förra helgen när jag va uppe å hälsa på en sväng. Nu gällere att komma ihåg Mors dag också, så att det inte blir orättvist!
Pappa slängde ihop ett par Irish coffee och sin vana trogen hickade han ett par gånger av whiskyn, haha.


Det läggs inte möe energi på bloggen nuförtin, håller mig sysselsatt med annat. Drog en sväng till IKEA i fredags, köpte ny garderobsinredning. Nu kan jag välja kläder utan att hela garderoben brakar sönder. "Antonius"-varianten våldade jag isär igår kväll och dumpade i soprummet. Skitpryl! Borde dumpat den för längesen och besparat mig själv en massa humörsvängningar, haha.

Längtar som fasen till lönelördan (räknat ner dagarna i flera månader nu), då blire spelning på Henkan! Tjiho!

Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Näää nu är jag less på din pappa. BLOGGAAAA!

2012-03-07 @ 09:59:39

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback