2011-10-01



White Lies - Farewell to the fairground


På Malins begäran kommer en, något motvillig, uppdatering. ;) 
Förra veckan blev det en sväng till Väsby för att träffa familjen. Jag och syrran släpade med oss Leon till Aquaria (en mindre variant av Universeum).  


♥ Finaste! ♥
   
 


 

Senare på eftermiddan blev det en liten shoppingtur med mamma. Vi sprang ofta på stan förut, letade nya inredningsbutiker och irrade runt hela dagar. Denna gången letade vi upp Casa Canela som säljer handgjorda jättefina prylar från Mexico. Fanns hur mycket som helst att titta på och ägaren var hur go som helst! Vi svängde in i en tygaffär också och fick tag i ett jättefint tyg i pälsimitation. Så nu har jag sytt ett par soffkuddar.
Köpte favoritparfymen också, Diesel: Fuel for life... Jag har blivit en riktig shopaholic! Skämmes! ;) 


  
"Milagros" från Casa Canela, ca 250-350:-/st. Helt såld på mexikanskt just nu.
Fick en till Madonna från mammas samling! ♥


På kvällen blev det fredagsmys med mamma och pappa; pizza, TV och tända ljus. Men pappa lämnade oss när vi började googla på snygga killar, haha! Sen snöade vi in på gammal musik som hon brukade spela när jag va liten. Hittade en hel del på Spotify som givetvis hamnade i min nostalgilista.

 
Min babe: Norman Reedus. Mammas babe: Jonathan Ryhs Meyers.


På lördagen blev det en sväng till mormor och hennes söta katt Kajsa. Men jag var så upptagen med att fika nybakt sockerkaka och prata så jag glömde fota...som vanligt. Det blev en runda på IKEA också och Barkaby Outlet där passade jag på att köpa en film och en bok.

Fan vet hur många gånger jag sett filmhelvetet nu, haha. Såg den senast igår kväll med Malin, knaprade ost å kex och sänkte en varsin bärs. Ett stort tack till dig Malin, för att du plockade upp mig å Ludde utanför IKEA igår ;) Och ett ännu större tack för kattvakten! ♥ 

Igår mötte jag upp Camilla och lilla Milou vid hållplatsen. Vilken lycka att få träffa dom bägge två igen, på ett å samma år! Annars ses vi ju inte mer än en gång om året. Milou är så otroligt söt, glad och social! Saknar er redan! ♥ (Givetvis glömde jag ju helt bort kameran igår med..får sno någon bild från dig sen Crämertz!)
 
Var som sagt på IKEA en snabb sväng igår. Köpte fårskinn som jag pimpade pianopallen med imorse.


Köpte en jättefin tröja igår också. Å så nätshoppade jag lite parfymer och hårgrejs. Haha, får nog skaffa mig en sugar dad snart för mina pengar försvinner i en rasande fart just nu. Nä, nu får det räcka med blogg-uppdatering på ett tag, nu ska jag pyssla med nå annat och trycka i mig Dregen-Polly.

   


P.S: Jag har gjort en deal med pappa. Jag ska tjacka hans gamla mobil! Men sen är det köpstopp! Eller, jag ska bara beställa en madonna också, men sen är det köpstopp..! ;) Kan hända att jag råkat boka en biljett till The Bronx + Mariachi El Bronx + Tim Kasher just precis också. Men NU är det stopp.  

Olé!




Vad tycker du?
Postat av: malin

tack ;) <3 haha

2011-10-01 @ 19:26:29
Postat av: Cammi

Kuligt inlägg! Lite av allt :D Jag kör nog på "mammas" Babe :P

2011-10-06 @ 12:39:00

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback